Кваліфікаційна дипломна робота

Кваліфікаційна дипломна робота яку написав за 1 тиждень

Тема кваліфікаційної дипломної роботи: “Психосемантичні особливості сприймання соціальної реклами (на прикладі представників різних вікових або інших соціально-демографічних груп на вибір.”

РЕФЕРАТ

Основний текст кваліфікаційної дипломної роботи викладений на 91 сторінках. Робота містить 6 таблиць, 13 рисунків, список використаних джерел з 78 найменувань, 6 додатків.

Об’єктом дослідження є процес сприймання соціальної реклами.

Предметом дослідження є психосемантичні особливості сприймання соціальної реклами на прикладі представників різних соціально-демографічних груп.

Мета дослідження полягає у визначенні психосемантичних особливостей сприймання соціальної реклами.

Завданнями роботи є розгляд теоретичних і прикладних аспектів досліджень сприймання візуальних об’єктів соціальної реклами; розробка методики прикладного семантичного дослідження сприймання візуальної комунікації; надання характеристики семантики візуальних образів в обраній предметній області; розробка рекомендації щодо підвищення ефективності візуальної комунікації в досліджуваній предметній сфері.

За результатами дослідження сформульовані висновки про те, що результат сприймання – це образ, який складається у свідомості людини, після оцінки якого вона приймає рішення про свою поведінку. Здійснивши аналіз результатів особливостей сприймання виділених нами для дослідження зразків рекламних повідомлень про Covid 19 було встановлено, що найбільш позитивними для сприймання являються рекламні повідомлення, що не містять шокуючих образів, які мають або позитивний контекст, або нетипові рекламні повідомлення, які вимагають активізації мисленнєвої діяльності, щодо прийняття самостійного висновку. Найбільш негативно оцінюється реклама з використанням шоку, в тому числі з використанням образів, які апелюють до страху. Нейтрально оцінюється реклама з акцентом на позитивний результат, з використанням позитивних емоцій, а також з прийомами, які апелюють до совісті.

Одержані результати можуть бути використані в процесі розробки рекомендацій щодо підвищення ефективності соціальної реклами направленої на формування у населення певних звичок з профілактики вірусних інфекцій.

Рік виконання роботи 2021.

Рік захисту роботи 2021.

Завантажите безкоштовно за посиланням нижче.

Психосемантичні особливості сприймання соціальної реклами (на прикладі представників різних вікових або інших соціально-демографічних груп на вибір.

Допомога студентам в навчанні

Працюємо з усіма містами України: Київ, Кривий Ріг, Дніпро, Харків, Миколаїв, Одеса, Кропивницький, Полтава, Запоріжжя, Луцьк, Рівне, Кривий Ріг, Суми, Миколаїв, Вінниця, Чернігів, Житомир, Черкаси, Львів, Івано-Франківськ, Чернівці, Хмельницький, Ужгород, Луцьк.

ГРАФІК РОБОТИ
З 10-00 до 22-00 з ПН по ПТ,
З 10-00 до 16-00 СБ
Неділя – вихідний
А якщо серйозно – сайт працює до останнього відвідувача!!!
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.