Де і як можна замовити курсові роботи і контрольні роботи по мерчандайзингу?
Для кожного студента навчання це дуже важлива сфера життя. Під час навчання формується фундамент знань для майбутніх професіоналів своєї справи. Але бувають і форс-мажорні ситуації, коли немає часу або «завал» в навчанні або на роботі. І тоді абсолютно не вистачає 24 годин на добу для того, щоб своєчасно і правильно вирішити завдання або написати реферат. Але вихід є з будь-якої ситуації! Фахівці нашого агентства «Студік» швидко і якісно допоможуть вирішити контрольну роботу по мерчандайзингу або ж написати курсову роботу, індивідуальне завдання і реферат. Для оформлення замовлення досить просто заповнити форму нижче:
Що таке мерчандайзинг і чому він актуальний зараз?
Мерчандайзинг – це мистецтво торгівлі. Мерчандайзинг зародився в США в період Великої депресії (1930-1935 р.р.): торговці шукали кошти для забезпечення життєдіяльнсоті та конкурентоспроможності їх магазинів. І як результат: вони зрозуміли, що в облаштуванні магазину важлива не тільки краса і зручність, для того щоб отримувати максимальний дохід від товару – торгова точна повинна бути функціональною.
Це ціла система технологій викладення товару на вітрині, взаємин з клієнтом і акцентування його уваги на потрібному товарі.
Мета мерчандайзингу, як і будь-якої іншої маркетингової діяльності, збільшення продажів і просування продукції певного бренду на ринку.
Основні принципи мерчандайзингу:
- Чітка логістика: потрібно точно знати, який запас товару повинен бути в магазині на певний термін, також визначитися з постачальниками товару на випадок позапланової поставки (якщо весь товар буде розкуплений раніше запланованого терміну).
- Представлення товару: торговельне обладнання, рекламні матеріали, порядок викладення продукції в торговому залі.
- Атмосфера в торговому залі: важливі всі дрібниці – освітлення, фонова музика, аромат, температура повітря в магазині.
Також мерчандайзинг підрозділяється на кілька видів, кожен з яких спрямований на збільшення продажів. Отже це:
– перехресний мерчандайзинг: в торговому залі товари викладаються таким чином, що доповнюють один одного (зубні щітки поруч із зубними пастами, мочалки поруч з гелями для душу); асоціюються з певною повсякденному обстановкою (в меблевих магазину – обладнують спальню, де викладають і виставляють все від тумбочок і комодів до книжок і настільних ламп; організовуються окремі тематичні зони все для дому, все для домашніх тварин.
– візуальний мерчандайзинг: атмосфера торгового залу. Це температура, звук, запах, світло: якщо це все правильно організувати, то покупці проводять в магазині більше часу.
– технічний мерчандайзинг: технології, які використовуються при складанні, ремонті, монтажі торгового обладнання, яке використовується при викладенні товару.
Все, що знаходиться всередині магазину і має якесь відношення до продажу – це інструменти мерчандайзингу. Це дизайн магазина, торгове обладнання, викладка товару на вітрині, спланований потік відвідувачів, одяг персоналу, реклама.
Якщо у Вас все таки виникли труднощі з написанням курсової роботи, контрольної роботи або реферату з мерчандайзингу або катастрофічно не вистачає на це часу – звертайтеся в наше агентство «Студік».